Впродовж багатьох років ми навчали дітей елементам грамоти за класичним методом: «від звука до букви». Головним було – навчити дитину слухати, чути звуки окремо, у складах, у словах, вимовляти, виділяти їх, відрізняти від близьких за звучанням, диференціювати голосні-приголосні (тверді-м’які), відповідно їх позначати, синтезувати в склади, в короткі слова. Паралельно до ознайомлення з фішкою для певного звука, пропонували дітям запам’ятовувати літеру і вже, потім, створювали звукові моделі складів, слів та ознайомлювали з елементарною технікою читання. Щоправда читанню передувало ще маніпулювання спеціальними звуковими символами. Все це, погодьтеся, доволі непростий і тривалий процес
Розробки відкритих занять:
"Прощання із Зимонькою"
"Школа смачного життя"
"У Сороки День народження"
"Незнайко-лісник"
"Космос. Звуки [ж]-[з]"
"Зоопарк(цирк)"
"Допоможемо казковим героям"
"З Андрійком і Розумійком до школи"
"У Улянки День народження"
"Вже гукає нас ракета для польоту на планету"
"Одяг.Звук [ш]"
Відео мовленнєвого заняття "Незнайко-лісник"
Грамота. Сюрприз для Соні і Сіми.
Немає коментарів:
Дописати коментар