Напрацювання з корекційно-розвивального процесу



    Впродовж багатьох років ми навчали дітей елементам грамоти за класичним методом: «від звука до букви». Головним було – навчити дитину слухати, чути звуки окремо, у складах, у словах, вимовляти, виділяти їх, відрізняти від близьких за звучанням, диференціювати голосні-приголосні (тверді-м’які), відповідно їх позначати, синтезувати в склади, в короткі слова. Паралельно до ознайомлення з фішкою для певного звука, пропонували дітям запам’ятовувати літеру і вже, потім, створювали звукові моделі складів, слів та ознайомлювали з елементарною технікою читання. Щоправда читанню передувало ще маніпулювання спеціальними звуковими символами. Все це, погодьтеся, доволі непростий і тривалий процес

   Два останні роки в логопедичній групі «Віночок»  застосовуються дві передові технології. Це – методика досвідченої вчительки, кандидата пед. наук, доцента Міжнародного університету «Україна» Євгенії Сарапулової. Названа система апробована протягом 15 років у роботі з дітьми 5-7 років. І другий, багатьом відомий, схвалений та рекомендований для дітей 4-7 років, посібник кандидата пед.. наук В. В. Федієнка під назвою «Буквар. Читайлик.» ( із серії «Подарунок маленькому генію»). Мета даного навчального видання -  формування у дошкільнят початкових навичок читання та оволодіння елементарними знаннями з грамоти. 





Немає коментарів:

Дописати коментар